Metroseksuaalide asemele on ilmunud retroseksuaalid?

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hugh Laurie
Hugh Laurie Foto: SCANPIX

Kui veel paar aastat tagasi tegid ilma need mehed, keda saab liigitada metroseksuaalide alla, siis nüüd on järg jõudnud retroseksuaalideni.

Metroseksuaaliks nimetatakse meest, kes pöörab palju tähelepanu oma välimusele ning kulutab aega ja raha imidžile ning elustiilile, kirjutab Daily Mail.

Kuid sotsiaaltrendide vaatlejate sõnul on nii-öelda lakutud välimusega mehed hakanud pildilt kaduma ja asemele on hakanud ilmuma pisut sagris välimuse ja habemega retroseksuaalid.

Asjatundjate sõnul on meesstaarid hakanud üritustele ilmuma üsna korratus riietuses, pea pesemata ja habe ajamata.

Oletatakse, et retroseksuaalide tekkes mängis oma rolli ka majanduslangus, mis näib kestvat siiani.

Uuring näitas, et viimastel aastatel on mehed vähem ostnud juukse- ja nahahooldusvahendeid ning parfüüme.

Briti väljaanne The Grocer avaldas isegi sellel teemal artikli pealkirja all «The Rise Of The Retrosexual».

Väljaande andmetel teevad habemed uuesti võidukäiku ning habemeajamisvahendite müük on kahanenud.

Möödunud kuul teatas firma L´Oreal, et nende meestetoodete reklaamnäoks valiti Briti näitleja Hugh Laurie.

Lauriet tuntakse eelkõige tema rollist USA draamasarjas «Dr. House», kus ta mängib peategelast, arst Gregory House´i.

Näitleja tunnistas, et reklaamnäoks olemine on mingis mõttes sarnane House`i rolliga.

«Kui varem olid reklaamplakatitel silutud, klanitud ja lõhnastatud metroseksuaalid, siis nüüd on kätte jõudnud pisut sasituma ja lohakam välimusega retrosekusaalide aeg. Heaks retroseksuaali näiteks on Hugh Laurie,» kirjutas väljaanne The Grocer.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles