Kristina Šmigun-Vähi veedab suve laatadel vorsti müües

Anu Saagim
, Elu24 peatoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kristina Smigun-Vähi
Kristina Smigun-Vähi Foto: Joosep Martinson / Õhtuleht

Suusakuulsus Kristina Šmigun-Vähi alustas hoogsalt uue karjääriga, asudes turundama uut Luha lihatööstuse kaubamärki Näps, vahendab Naised.

Kahe lapse ema Kristina veedab selle suve laatadel ja festivalidel tuuritades.

Näiteks võis rahvarõivais staarsuusatajat näha juba möödunud nädalavahetusel Pärnu vallikäärus toimunud hea toidu festivalil Grillfest, kus ta Näpsi logoga telgis kõigile huvilistele Luha uutest suitsuvorstidest innustunult kõneles.

«Sel suvel puhkan tööpäevadel ja teen tööd nädalavahetustel erinevatel laatadel,» kinnitas turundusspets Kiku Naistele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles