Veel üks meestekas trügis turule

Anu Saagim
, peatoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uue meesteka LOMM avapidu 27.03.08 Club Von Überblingenis
Uue meesteka LOMM avapidu 27.03.08 Club Von Überblingenis Foto: Maria Vahuri

27. märtsil tutvustati Club Von Überblingenis uut härrasmeeste ajakirja

«LOMM»

. Ja oi, mis üllatus, see ei sisaldagi pornograafilisi materjale ega nilbusi. Seega ei peagi seda ajakirja, lehelettide juurest lahkudes, kähku põue peitma.

Peo lükkasid käima show-tants, Odessa śampanja ning moeshowd nii meestele, kui naistele. Esindatud olid sellised brändid nagu Joop!, Hugo Boss ja Pepe Jeans.

Meesmodellid demonstreerisid trendikaid tänava-ja vabaajarõivaid, samal ajal, kui tibid pidid nagu tavaliselt, pesuväel lavalaudadel ringi sibama. Seekord oleks võinud küll vahelduseks vastupidi olla.

Kahjuks polnud korraldajatel õnnestunud lavalaudadele meelitada ühtki härrasmeest, kellele uus väljaanne, tegevjuhi sõnul, eelkõige suunatud. Modellide vanus kõikus pigem 4. kuni 17.a. vahel.

Lae all tantsisid Club Edeni go-go tantsijad ning publikul hoidsid tuju üleval mustkunstnik ja ja kaks klouni.

Üle pika aja oli seltskonnas näha ka endist tippkulturisti Inna Uiti, kes oli peole saabunud koos kantrilaulja Airi Ojametsaga. Veel võis kohalvibijate hulgas märgata raadiomees Allan Roosilehte, telemees Andres Raidi ja go-go meest Farmi-Gabrieli koos oma eksootilise Adelinaga.

Küsisin paar küsimust ka LOMM -i tegevjuhilt

Koidu Bozalt

.

Mis on LOMM?
LOMM on 100% Eesti kapitalile tuginev meediaväljaanne nii portaali kui ka ajakirja näol.

Sealjuures on nii veebileht kui trükiväljaanne erineva sisu, sihtgrupi ja olemusega. Ühiseks visiooniks on ühendada LOMMis kõik see, millest üks endast lugupidav mees võiks huvitatud olla.

Miks selline nimi?                                                                                                                                                                             

Mõeldes mehest kui uue elu loojast ja kaitsjast ning samas ka galantsest rüütlist, kaalusime ajakirjale nime otsides mitmeid võimalikke variante ning lõpuks jäime peatuma diplomaatia keele varamul: prantsusekeelne mõiste l’homme (loe: lomm), mis õhkab glamuuri ja mehelikkust. Juba aadlite ajastust alates on prantsuse keele oskamine väljendanud kõrgklassi kuuluvust ja haridustaset. 

Prantslaste elustiil on vaba, mugav, tolerantne ja sõbralik. Just selliseid märksõnu sisaldab ka uus härrasmeestele suunatud ajakiri. Nimega Lomm seostub ka venekeelne sõna lom. See tähendab kangi, kaudselt sellega läbimurdmist ning rauda, mis on tugev ja paindumatu.

Mõnes mõttes on ka mehed raua moodi – tugevad ja vahel ka paindumatud. Et nime eestipäraseks, hästikõlavaks ja mehelikumaks saada, väänasime veidi keeleortograafiat ja saime tulemuseks LOMM. 

Miks veel üks meesteajakiri väikesele Eesti turule?
Ka Eesti meestel on oma mõtted, huvid ja maailm, kuhu ehk argimurede eest teinekord peitu pugeda soovitakse. Läbi aegade on tunnustatud ühiskonnas naisi, sellest pajatas ka Nõukogude ajal laineid löönud naisteajakiri «Nõukogude Naine».

Eesti aja saabudes loodi «Eesti Naine», kus tunnustati jällegi naisi. Seda, et mees on kohustatud kõigega hakkama saama ja kõike ülal hoidma, peetakse iseenesest mõistetavaks, kuigi mees on samasugune hingelist tunnustust vajav olevus nagu naine.

Miks on siis maailmas esiplaanil alati naine? Ka naistele suunatud ajakirju on turul enam kui meeste ajakirju. Ikka ja jälle jäävad mehed teisejärguliseks. Oleks aeg hakata mehi väärtustama, vaadata nende hingesoppi ning tunnustada mehi nende vääriliselt.

Seega tekkiski idee luua ajakiri, kus pööratakse tähelepanu Eesti mehe tervisele, leitakse spetsialisti abiga erinevatele muredele lahendused; räägitakse kriisikolletest meil ja mujal maailmas; jagatakse reisimuljeid ja tutvustatakse põnevaid hobisid ning harrastusi.

Mis on teie ajakirjas erilist?
Ajakirja sahtlijutud toovad esile selle maailma ja need teemad, mis tavaliselt avalikkuse eest varju jäävad. Et mees on ka isa, siis saavad sõna tublide isade lapsed.

Kokkuvõtvalt – ajakiri toob lugejani kõik selle, millest üks Eesti härrasmees huvitatud võiks olla. Härrasmees, kes hoolitseb enda ja oma lähedaste eest, oskab väärtustada elu enese ümber ja tunneb rahulolu elamisest.

Kiire elutempo kõrval ei märka mehed sageli seda, mida kõike nad juba saavutanud on ja mida elul neile peale rahateenimise ning pere ülalpidamise pakkuda on. Ka väikestest asjadest võib rõõmu tunda, kui vaid oskad ise seda hinnata. Negatiivsust on meie ümber liigagi palju.

Mis on LOMM-i moto?
Mõelge hetkeks tagasi väikestele ja suurtele saavutustele ning õnnestumistele oma elus, igale pisiasjale, mis Teile naeratuse suule tõi... Koguge kokku kõik positiivsed mälestused ning Te näete, et elu on elamist väärt. Nii et mõtleme koos Teiega positiivselt ning katsume seda läbi selle ajakirja ka teistele edasi anda.

Härrasmeestele mõeldud ajakiri peegeldab Endast Lugupidava Mehe saavutusi.

Kiika pilte ka galeriist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles