Galerii: uus rõivabränd MUST

Marina Lohk
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tallinnas Rotermanni kvartalis toimunud Disainiöö festivali raames esitlesid Evely Kink, Kaisa Kottise ja Triin Kaiv laupäeval, 25. septembril oma uut rõivabrändi MUST, mille loomisel on kasutatud mahekangaid.

MUST seab tähelepanu keskpunkti inimese, kelle teadlikust otsusest saab kõik alguse. Kollektsiooni autorid leiavad, et disainer ja disaini tarbija on omavahel tugevalt seotud ning suudavad üksteist sobivas suunas mõjutada.

MUST=minust, MUST start(s) with me, MUSTi eesmärk on teha tellimustööd võimalikult meeldivaks kogemuseks ning pakkuda kliendile sealjuures terviklikku lahendust.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles