Mulberry ja moedisainer Oksana Tandit avavad koos kaupluse

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Maailmakuulus Mulberry ja tuntud eesti moedisainer Oksana Tandit avavad koos kaupluse.

Oktoobri alguses avatakse Tallinna vanalinnas uus butiik SÜDA.

Ajaloos esimest korda on koondunud ühe katuse alla inglise luksuslik meeste- ja naiste nahkaksessuaare pakkuv Mulberry ja Eesti nimekas moedisainer Oksana Tandit.

Suur-Karja tänaval asuv butiik SÜDA on hea näide kaasaegsest müügikontseptsioonist – see on butiik-moesalong, kus klassikaliste ostude kõrval pakutakse kliendile rätsepateenust, disaineri stiili- ja garderoobi komplekteerimise konsultatsioone ja võimalust tellida unikaalmudel oluliseks sündmuseks oma elus.

Peatselt juba 40 aastat tegutsenud Mulberry on üle maailma tuntud kvaliteetbränd, kes pakub kõrgetasemelist aksessuaaridisaini olles ideaalses sümbioosis käsitöö ja moetrendidega. Mulberry esindaja Sabina Szymura  sõnul on Skandinaavia turg Mulberry jaoks olnud alati tähtsal kohal. Esinduspoed Rootsis, Taanis, Norras ja Soomes panid mõtlema poe avamisele Eestis.

Kaupluse mänedžer Julia Redko selgitab, miks kaks kaubamärki ühe katuse all on: «Mulberry kotid ja aksessuaarid on maailmaturul kuulsaks saanud just oma materjalide imetlusväärse kvaliteedi ja vastupidavuse poolest; nende nahast kotid on praktilised ja modernsed. 

«Oksana Tanditi rõivad pakuvad kõrget, elegantset, klassikalist stiili; originaalset disaini, looduslikke kangaid ja seda kõike rätsepatöö kvaliteediga. SÜDA butiigi erilisus seisneb kahe ainulaadse ja karakteriga brändi koosluses, kus mõlemad  on loodud armastusega, töö on tehtud tihti käsitsi ja igas mudelis on ajalugu.»

Oksana Tandit selgitab õnnelikult kaupluse avamise tagamaid: «Minu kaubamärgi kollektsioonide müük koos Mulberry aksessuaaridega on eelkõige suur au! Usun, et jagame oma suhtumises disaini ühesuguseid väärtuseid: traditsioonide austamine, kaasaegsus, kvaliteet, stiilipuhtus ning tähelepanelikkus kliendi suhtes.

«SÜDA butiigis vahetub kollektsioon kaks korda aastas ja olulise detailina rõhutan, et limiteeritud tiraaž kollektsioonis toob müügile igast mudelist ainult kümme koopiat, mis teeb mudelid väga unikaalseks ja võimalus neid kellegi teise seljas kohata on imeväike.»

Poe interjöör on loodud sisekujundaja Elo Pärlioja poolt koostöös Tiina Talviga. Säilitati vanalinna väärtuslikud interjöörielemendid, mängides samal ajal kontrastse inglise maitsekusega, pakkudes tulevastele moekaupadele väärilist tausta ja šikki lihtsust.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles