Saksamaa filmikooli õpilased lõid filmivõistluse (mille sponsoriks on ka Mercedes) raames vastuolulise Mercedese võltsreklaami, milles C-klassi mersu sõidab läbi Austria linnakese, kus Hitler noorena elas.
Vastuoluline reklaam: Mercedese auto sõidab noore Hitleri surnuks
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Auto kokkupõrke vältimise süsteem suudab ära hoida kokkupõrke kahe väikese tüdrukuga, kuid samal ajal kui noore Hitleri ema poisi nime karjub, ajab auto poisi alla.
Lühikese hetke jooksul näeb video ülaosas, milline massimõrvar poisist oleks saanud, kuid nüüd lamab ta svastika kujuliselt surnuna maas.
Reklaami lõpus ilmub ekraanile kiri: «Tajub ohte enne, kui need tekivad».
Mercedese esindaja Tobias Mueller on reklaami ebasobivaks nimetanud, kuid reklaami üks loojatest Tobias Haase ütles, et nende eesmärgiks oli näidata, mis juhtuks siis, kui tehnoloogial oleks hing.