«Mis? Kus? Millal?» tänases saates võitsid televaatajad Tiit Naaritsa võistkonda

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
"Mis? Kus? Millal?" 2. saade, Jaan Alliku võistkond
"Mis? Kus? Millal?" 2. saade, Jaan Alliku võistkond Foto: Marion Pettai / Kanal 2

Kanal 2 populaarse tele-mälumängu «Mis? Kus? Millal?» kevadhooaja teises lahingus võitsid televaatajad Tiit Naaritsa võistkonda 6:5. Saate parimaks stuudiomängijaks tunnistati Hugo Tang, kes tõi oma võistkonnale kolm punkti.

Tänases saates võitsid televaatajad Tiit Naaritsa võistkonda, kuhu kuulusid lavastaja Roman Baskin, teleajakirjanik Imre Kaas, keskkonnaspetsialist Hugo Tang ning uute liikmetena kolumnist ja tippmälumängur Erkki Bahovski ning ristsõnade lahendaja Villu Tamme.

Punkt-punkti heitlusega alanud mängus suutis Tiit Naaritsa võistkond jõuda seisuni 5:2 televaatajate ees. Mängu võidust lahutas neid vaid üks punkt, aga siis tulid televaatajad Naaritsa võistkonnale kannule. Kui seis oli 5:5, valis vurrinool välgu sektori, kus punkti teenimiseks tuleb õigesti vastata kolmele järjestikusele küsimusele. Välgu esimene küsimuses oli illustreeritud fotoga ja Dmitri Vorosnin tahtis teada, mis inspireeris hollandi kunstnikku Robert Stami rajama ühele jõele nelja erivärvilist silda. Kapten Tiit Naarits arvas, et inspiratsiooniallikaks oli vikerkaar. Õige vastus oleks olnud aga see, et Robert Stam kopeeris oma sildade kujunduse euro paberkupüüridel kujutatud väljamõeldud sildade pealt. Vorosnini küsimus valiti ka saate parimaks ja mees teenis kokku 600 eurot.

Vahekohtunik Erki Berends nimetas saate lõpus tarkade võistkonna parimaks mängijaks Hugo Tangi, kellele Elmo Nüganen kinkis «Voldemar Panso päevaraamatu». Hugo Tang saab võimaluse osaleda hooaja viimases mälumängulahingus, kus võistkondade parimatest mängijatest koosnev supertiim astub televaatajate vastu.

«Mis? Kus? Millal?» on haarav tele-mälumäng, kus stuudiovõistkond mängib televaatajate vastu, kes saadavad saatesse põnevaid mälumänguküsimusi. Kui targad ei leia minutilise ajurünnaku lõpuks õiget vastust, võidab küsimuse saatnud televaataja raha. Jätkuvalt saavad televaatajad saata saatele oma põnevaid küsimusi Kanal 2 kodulehel või aadressil kysimus@kanal2.ee.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles