Malaysia Airlines tühistas reklaamikampaania: «Mida tahaksid kogeda enne surma»

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Malaysia Airlinesi lennuk
Malaysia Airlinesi lennuk Foto: SCANPIX

Kahe lennukatastroofi järel raskustesse sattunud lennufirma Malaysia Airlines tühistas reklaamikampaania «Mida tahaksid kogeda enne surma» (My Ultimate Bucket List).

Malaysia Airlinesi uus reklaamikampaania käivitati selle nädala alguses Austraalias ja Uus-Meremaal, kus see sai suure tähelepanu ja vastukaja osaliseks, edastab Time.

Kampaanias paluti oma klientidel panna kirja asjad, mida nad tahaksid enne surma teha.

Firma poolt olid auhindadeks tasuta lennupiletid ning Apple´i iPadid.

Malaysia Airlinesi reklaamikampaaniat peeti maitsetuks, kuna selle firma lennukid on sel aastal lühikese aja vältel õnnetusse sattunud.

Esimene juhtum oli selle aasta 8. märtsil, mil jäi kadunuks Kuala Lumpurist Pekingisse suundunud lend MH370.

Teine aga 17. juulil, mil Ida-Ukraina kohal tulistati alla lend MH17, mis oli teel Amsterdamist Kuala Lumpurisse.

Esimesel lennul jäi kadunuks 239 inimest ning teisel lennul hukkus 298 inimest.

Nüüdseks on Malaysia Airlines vastuolulise reklaamikampaania lõpetanud, sest kodulehelt seda enam ei leia. Link kampaania reeglitele on veel toimiv.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles