2014. aastal Facebookis populaarsed teemad

FOTO: SCANPIX

Facebook avalikustas eile, millised on sel aastal seal kõige populaarsemad teemad olnud.

Facebooki kasutab igal kuul aktiivselt 1,35 miljardit inimest. Uuriti 48 miljoni inimese kirjutisi, fotosid, videoid, kommentaare ja meeldimis 674 miljonil teemal.

Nüüd avaldati kümme teemat, millest enim juttu on olnud ning eraldi on nimekirjad selle kohta, mida USAs ja mida maailmas populaarseks kõneteemaks peeti.

Kui USAs on Facebooki kasutajate seas teemaks number üks Lääne-Aafrikas leviv Ebola, siis kogu maailma mastaabis hoopis jalgpalli maailmameistrivõistlused.

Kõige populaarsem esineja on Beyoncé ning muusikapaladest Pharrelli «Happy».

Facebookis on palju olnud juttu ka jää-ämbri väljakutsest (Ice Bucket Challenge). 1. juunist kuni 1. septembrini pandi Facebooki üles ja jagati 17 000 jää-ämbri väljakutse videot.

Jää-ämbri väljakutse algatas Facebooki juht Mark Zukerberg ning sellega koguti raha amüotroofilise lateraalskleroosi all kannatajatele.

Facebook koostas nimekirjad postituste arvu põhjal, mida mingi konkreetse teema, isiku või subjekti kohta on.  

USA Facebooki kasutajate seas populaarsed teemad: Ebola viirus, jää-ämbri väljakutse, Robin Williams, Super Bowl, Fergusonis politsei käe läbi hukkunud tumedanahaline noormees Michael Brown, jalgpalli MM, Gaza konflikt, USA vahevalimised, Malaysia Airlines lennuki allatulistamine Ida-Ukrainas ja Islamiriik.

Kogu maailmas Facebooki kasutajate seas populaarsed teemad: jalgpalli MM, Ebola viirus, Brasiilia valimised, Robin Williams, jää-ämbri väljakutse, Gaza konflikt, malaysia Airlinesi lennuki allatulistamine Ida-Ukrainas, Super Bowl, Fergusonis tapetud noor ameeriklane Michael Brown ja Sotši olümpiamängud.

USA Facebooki kasutajate seas kõige populaarsemad kuulsused: . Beyoncé, Pharrell Williams, Nicki Minaj, Taylor Swift, Jimmy Fallon, Iggy Azalea, Katy Perry, Pitbull, John Legend ja Kim Kardashian.

Kogu maailma Facebooki kasutajad eelistasid umbes samasid staare, kuid teises järjekorras.

Facebooki enda jaoks on see aasta olnud märkimisväärne. Firma asutati kümme aastat tagasi Harvardi ülikooli üliõpilaste poolt ning sai kiiresti populaarseks.