Missipäeviku 8. ja 9. päev: käsk liigelda turvamehega ning mõne missi õelus

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Esmaspäeval oli Miss Globe 2015 võistluse raames Kanadas missidel tore pildistamise päev Toronto linna keskväljakul.

Kaari meenutab, et sinna oli kaunitare tervitama ja vaatama tulnud väga suur hulk kohalikke elanikke ja turiste. «Paljudel olid käes oma riigilipud. Meie jagasime inimestele flaiereid Miss Globe finaalürituse infoga ja kutsusime neid lahkelt vaatama. Inimesed olid väga sõbralikud uudishimulikud. Tahtsid meiega rääkida ja küsimusi esitada. Siis algas meil tutvustava video filmimine Miss Globe 2016 võistluse jaoks. Lehvitasime uhkelt oma riigilippe ja pildistasime pressi jaoks.»

Foto: Erakogu

Seejärel tegid missid kiire eine kaunis linnaäärses kohvikus ja asusid teele Kanada vanima tegutseva kiriku poole.

«Kuulasime jumalateenistust ning saatsin mõtetes kõigile kallitele häid soove ja tervist. Jumalateenistus oli küll pikk, aga mitte väsitav. Kaasaegse taaselustusega vaimulikud laulud olid kirikukoori esituses imekaunid. Peale jumalateenistust ootas meid maitsev õhtusöök ühes väga hubases Aasia restoranis. Lauale olid asetatud erinevad lihasordid, mida saime ise endale küpsetusastme järgi vabal valikul valmistada. Valikus olid kana-,lamba-,veise-,kala-, ja sealiha. Lisaks olid veel kalmaarid ning erinevad sibulad, juurviljad ning kastmed. Mulle selline restoran ja toiduvalmistamise viis väga meeldis. Eestis võik ka selliseid restorane rohkem olla, kus saad toorproduktid kätte ning valmistad need endale ise. Pole pikka ooteaega ning näed oma silmaga valmimisprotsessi. Väga maitsva söögi igatahes keetsime ise endile kokku. Peale õhtusööki ootas meid hotellis veel lavaproov, mis kestis Eesti aja järgi kella kaheksani hommikul. Koreograaf ütles kohe algul, et ei soovi ühtegi virisemist kuulda ning see proov kestab täpselt nii kaua, kuni kõik selge on. Nii me siis pingutasime «läbi raskuste tähtede poole».»

Teisipäev algas missidele jälle väga vara. Juba hommikusöögi ajal tehti osalejatele meiki ja soenguid ning valmistati ette eelseisvaks foto- ja videosessiooniks.

Foto: Erakogu

Kaari räägib, et peale hommikust lavaproovi võttis võistluse korraldusmeeskonna juht missid kokku ja pidas sisuka loengu teemal, miks ei ole lubatud ühelgi võistlejal hotellist iseseisvalt lahkuda ilma turvasaatjata. «Üks osa võistlejaid peab seda mingil moel koduarestiks ja nende vabaduse piiramiseks. Õnneks tehti see väga selgeks, miks korraldajad sellist käitumist ei saa lubada ja kui palju näevad nad vaeva meie kõigi igakülgse turvalisuse tagamisega. Turvaline on see võistluse korraldus tõepoolest.»

Kaari leiab, et samas ei saa aga ennast sugugi turvaliselt tunda nii mõnegi missikandidaadi õela suhtumise pärast. «Ega see mulle ju väga suure üllatusena tulnudki, et oma konkurente usaldada ei saa. Sain oma nahal tunda päris korralikult kaasvõistleja õelust ja kadedust. Ma ei hakka nimesi nimetama ega näpuga näitama, aga selline situatsioon andis mulle sisemise häirekella ja sunnib veelgi rohkem olema igas olukorras lihtsalt enesekindel. Kuna meie intsidenti nägi pealt ka koreograaf, siis otsustas ta proovi lõpus väga delikaatselt kõigile pidada loengut teemal, kuidas tugevama karakteriga inimesed proovivad õelalt lämmatada ning halba valgusesse seada selliste riikide esindajaid, kes on tagasihoidlikumad ja mitte nii ekstravertsed. Treener seletas väga tabavalt ning ideaalseid sõnu kasutades olukorda, kellelegi näpuga näitamata.»

Kaunitar teab, et kui soovid saavutada võistlusel head kohta, siis seda ei saa teha kindlasti kelleltki teiselt valgust ära võttes, et ise särada.