Galerii! Eesti moeblogijad käisid H&Mi showroomis uudistamas värsket jätkusuutlikest materjalidest valmistatud kollektsiooni

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Värvikad kodumaised tipp-blogijad käisid H&Mi showroomis uudistamat värsket jätkusuutlikest materjalidest valmistatud kollektsiooni H&M Conscious Exclusive.

H&M annab uhkusega teada koostööst Pariisis Louvre’is asuva Musée des Arts Décoratifs’iga. Muuseumi arhiividest inspireeritud uue H&M Conscious Exclusive kollektsiooni lansseerimine toimub 7. aprillil koos näituse „Fashion Forward – Three Centuries of Fashion“ avamisega. Kampaania reklaamnägu on Pariisist pärit kunstiline juht, stiili-ikoon ja jätkusuutlikkuse eest võitleja Julia Restoin Roitfeld.

Foto: H&M

„Sellise unikaalse projekti saadik olla on suur au. Leian, et kunsti- ja moeajaloo kasutamine inspiratsiooniallikana on lihtsalt briljantne idee. Eriti kuna tegemist on tulevikumoodi kujundavatest jätkusuutlikest ja innovaatilistest materjalidest loodud kollektsiooniga,“ sõnab Julia Restoin Roitfeld. Julia on tuntud oma kordumatu personaalse stiili poolest, kehastades hooletult, teadlikult ja modernselt rõivastuvat naist.

Foto: Meisi Volt

Uue Conscious Exclusive kollektsiooni loomisel tegi H&M väga tihedat koostööd muuseumiga, et leida inspiratsiooni erinevate ajastute moekogudest ning ka selliste kunstnike töödest nagu Gustave Moreau. Tulemusena teostunud glamuurne punase vaiba rõivaste valik on läbi imbunud ajaloo esteetilisest pärandist ning võlust.

Foto: Meisi Volt

„Tõstsime selle kollektsiooniga jätkusuutliku moe idee uuele tasandile. Töötades uute innovaatiliste materjalidega nagu taaskasutatud klaasist valmistatud pärlite ning ümbertöödeldud teksakangast valmistatud Denimite’iga, oleme loonud kaasaegsed rõivad, mida iseloomustab väljapeetud sarm,“ tõdeb H&Mi loovnõustaja Ann-Sofie Johansson.

Foto: Meisi Volt

H&M on eelseisva näituse eksklusiivsponsor. Väljapanekul esitletakse muuhulgas esemeid ka H&Mi arhiivist, sealhulgas ühte komplekti H&Mi esimesest koostööst disainer Karl Lagerfeldiga, mis leidis aset 2004. aastal, ning ühte komplekti uuest Conscious Exclusive kollektsioonist.

Täiskollektsioon, mille moodustavad rõivaesemed ja aksessuaarid naistele, jõuab 7. aprillil müügile 180 poodi üle maailma ning veebikauplusesse.

Foto: Meisi Volt

Vaata galeriist!

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles