Netflix kaotas päikesevarjutuse ajal vaatajaid: hästi tehtud, Kuu!
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Maailma suurim multimeedia keskkond Netflix kaotas eilse, 21. augusti päikesevarjutuse ajal vaatajaid, kuna ameeriklasi huvitas astronoomiline fenomen rohkem kui mõne populaarse seriaali või filmi vaatamine.
Seega ei varjutatud vaid ühte tähte, vaid mitut, kui Netflixi pidada multimeediatäheks.
«Meid huvitab, miks kümme protsenti meie vaatajatest eelistas vaadata, kuidas suur kivi kattis hiiglasliku tähe, samas kui meie oleme kogu aeg olemas,» teatasid Netflixi esindajad.
Esindajad kinnitasid, et päikesevarjutuse ajal kahanes nende vaatajate hulk kümne protsendi võrra ja selle eest tuleb kiita Kuud.
«Kümneprotsendiline vaatajate vähenemine. Kiitused Kuule. Hästi tehtud, Kuu!» jätkus sõnum.
Hilisem statistika näitas, et Netflixi vaatajate arv tõusis tavapärasele tasemele.
Netflixi teenused on saadavad 190 riigis, kaasa arvatud USAs, kuid need ei ole saadavad Hiinas, Venemaa poolt 2014. aastal okupeeritud Krimmis, Põhja-Koreas ja Süürias.
Eestisse jõudis Netflix 2016. aasta alguses.
USA mandriosas oli eilne, 21. augusti täielik päikesevarjutus nähtav 14 osariigis, teistel aladel sai näha osalist varjutust. Järgmine täielik päikesevarjutus on USAs nähtav 8. aprillil 2024. aastal.