Ivo Nikkolo reklaamfotod valiti taas maailma parimate sekka

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Maailma suurim moe- ja trendiportaal WGSN tõi parimate sügis-talviste moekampaaniate seas esile Ivo Nikkolo reklaamfotod. Ivo Nikkolo on ainus Eesti moebränd, mis on niivõrd kõrge tähelepanu pälvinud ning seda juba neljandat korda.

Ivo Nikkolo leiab WGSNis äramärkimist koos brändidega nagu Burberry, Calvin Klein, Chanel, Dolce & Gabbana, Versace, Emporio Armani, jt.

 

Baltika Kvartalis asuvas Baltika peakontoris pildistatud sügis-talvise imagokampaania modelliks on Eesti päritolu tippmodell Maša Voronina. Kampaania fotograaf on Madis Palm, loovjuht Aet Alev, stilist Ivo Nikkolo disainer Eve Hanson.

Ivo Nikkolo turundusjuht Pavel Maskaljuni sõnul on tunnustus tõestus sellest, et Eestis on võimalik teha asju maailma tipptasemel.

 

Ivo Nikkolo sügisene kollektsioon keskendub naise jõulisematele omadustele, põhinedes paljuski naiste enesearmastusel. Kollektsiooni ilmestavad hinnalised kangad, karusnahad ning rätsepalikud lõiked ja luksuslikud värvipaletid.

Kollektsioon on ühtviisi inspireeritud Wall Streeti stiilis kontorirõivastustest, soojast kuid elegantsest beežist ja vampiirilikust glamuurist, mis toob kõige pidulikumal viisil esile naudingu, seksuaalsuse ja graatsia.

 

Ivo Nikkolo on disainerbränd, mida iseloomustab unikaalne käekiri, lihtsad siluetid ja neutraalsed värvid. Kaubamärgi käekirja kujundavad tunnustatud Eesti disainerid Ivo Nikkolo, Eve Hanson ja Xenia Joost.

Kaubamärgi kollektsioon on müügil 14 kaupluses Eestis, Lätis, Leedus, Ukrainas ja Venemaal; lisaks Tallinna ja Tartu Kaubamajades ning multibränd kauplustes Soomes.  Kaubamärgi 2010. aasta jaemüük ulatus 3,5 miljoni euroni.

 

Kiika pildigaleriid!

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles