Uskumatud jaburused, mida lennusaatjad on lennukis korda saatnud

Agaate Antson
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto on illustratiivne
Foto on illustratiivne Foto: Caro / Frank Sorge /Scanpix

Salongipersonal on enamasti ülimalt kannatlik ning kõigil neil on alati naeratus näol, hoolimata ajavahe väsimusest, paistes jalgadest ja tänamatutest reisijatest. Aastate jooksul on aga mõnel lennusaatjal kõrini saanud. Ja see on tekitanud lennukis paraja kaose.

Lennunduse ajaloos on teada mitmed eriskummalised juhtumid, kui lennusaatjad on täiesti ootamatult veidralt käitunud, kirjutas news.com.au. Küll on mõni magavate reisijate tagant varastanud või suisa lennukist hädaliugteed kasutades väljunud. ​

2013. aastal otsustas JetBlue lennusaatja nimega Steven Slater töökohalt eriti meeleolukalt lahkuda. Pärast seda, kui Slateri sattus talle pähe kukkunud käsipagasi tõttu reisijaga vaidlusesse, läks mees lennuki esiossa ja teatas valjuhääldisse, et «võtke see töö endale». Seejärel avas ta hädaväljapääsu, haaras kaasa mõned külmad õlled ning sõitis mööda hädaliugteed alla lennuvälja asfaldile. 

Pikad näpud

2010. aastal vahistati Air France'i lennusaatja, kuna selgus, et ta oli õhus olles varastanud äriklassi reisijate tagant. Kahtlusalune varastas nii krediitkaarte, sularaha, ehteid kui ka kellasid reisijatelt, kes magasid. 

Ühel Tokyo ja Pariisi vahelisel lennul kurtsid reisijad, et neil on kokku kadunud ligi 4500 euro väärtuses raha.

Lõõmav viha

2008. aastal sai Minneapolisest Reginasse Kanadas teel olnud Compass Airlinesi lennusaatjal oma tööst nii kõrini, et ta pani lennuki tualettruumi põlema. Lennuk tegi loomulikult nii kiiresti kui võimalik hädamaandumise. Pardal oli 72 reisijat ning keegi viga ei saanud.

Lennusaatja väitis ametnikele hiljem, et ta oli lihtsalt lennufirma peale vihane, kuna teda suunati tööle sellele lennuliinile, mis talle ei meeldinud. 

Mäss

2010. aastal hakkas British Airwaysi salongipersonal ülemuste vastu mässama. Nad kallasid pehmele mööblile piima ja liimisid serveerimiskärud liimiga kinni. Lisaks ühendasid vihased töötajad lennukis ahjud lahti ning ummistasid kraanikausid prügikottidega.

Salongipersonal alustas mässu Sydney-Londoni lennul, kui nad avastasid, et neid oli tabanud Bangkokis kärntõbi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles