Vene päritolu USA tennisekaunitar: kas uus Šarapova või hoopis Kurnikova?

Elu24
Copy
USA tenniseneiu Amanda Anisimova.
USA tenniseneiu Amanda Anisimova. Foto: Michael Reaves/AFP/SCANPIX

USA tenniseagent Max Eisenbud on veendunud, et 18-aastasest Amanda Anisimovast saab vähemalt samasugune staar, nagu seda oli Maria Šarapova.  

Eisenbud ei karda, et pinged noorele Vene päritolu ameeriklannale halvasti mõjuvad. Kogenud Eisenbud alustas Šarapovaga koostööd juba siis, kui hiljuti karjääri lõpetanud venelanna oli kõigest 11-aastane.  

«Ilmselgelt on neil palju ühiseid jooni, sellest ei pääse üle ega ümber,» rääkis veteranagent CNNile.

«Nad mõlemad on sarmikad, neil on vene juured ning nende mõlema agendiks olen mina.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Now, more than ever, we are one team. #playinside #playfortheworld 🌎 photo: @wta

A post shared by Amanda Kay Victoria (@amandaanisimova) on

Anisimova sündis USAs, tennisega alustas juba kaheaastaselt. Vaatamata venelastest vanematele esindab ta rahvusvahelisel areenil oma sünnimaad.

Kahe tennisekaunitari vahe on ka muidugi selles, et kui Šarapova on võitnud viis suurt slämmi, siis Anisimoval on siiani kõigest üks WTA turniirivõit.

Ent Anisimova on profitenniseuksed pauguga lahti löönud ja sponsoritele see meeldib. Juba praegu on maailma edetabelis 28. kohal paikneval tütarlapsel ette näidata megadiil sporditarvete kompanii Nike`ga. Eelmisel aastal sõlmitud lepingu kohaselt teenib Anisimova suurusjärgus 100 miljonit eurot. Vastukaaluks on noor tennisepiiga auhinnarahadena taskusse pannud «vaid» 1,6 miljonit. 

Eisenbud ei olnud nõus Nike`i diili kommenteerima, kuid andis mõista, et sponsorite huvi ameeriklanna vastu näitab sirgjoonelist kasvutrendi. 

«Temas on vene verd, seega reklaamitulemuste üle ma väga ei muretse. Ta on karm, sihikindel ja professionaalne,» loetles Eisenbud omadusi, mis käisid ka Šarapova kohta.

Tänapäeva edu mõõdetakse tihti ka sotsiaalmeedias. Anisimova Instagramikontol on üle 160 000 jälgija. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Who misses traveling?

A post shared by Amanda Kay Victoria (@amandaanisimova) on

«Kui Maria võitis 2004. aastal Wimbledoni, siis veel sotsiaalmeediat ei eksisteerinud. Siin on suur vahe. Brändid tahavad erilisi asju. Palju sõltub sellest, kuidas me sotsiaalmeedias välja näeme,» rääkis Eisenbud.

Maria Šarapova 2004. aastal Wimbledonis.
Maria Šarapova 2004. aastal Wimbledonis. Foto: Rebecca Naden/PA/Scanpix

Marketingi suurim relv on siiski edu. Kui seda ei tule, siis võib Anisimova tähelend spordis jääda sama üürikeseks, kui tenniseiluduse Anna Kurnikova oma.

Enrique Iglesias ja Anna Kurnikova
Enrique Iglesias ja Anna Kurnikova Foto: LUCY NICHOLSON/REUTERS/Scanpix

Eisenbud on kindel, et Anisimovat saadab edu ka tenniseväljakutel. Eelmisel aastal jõudis Anisimova Austraalia lahtistel meistrivõistlustel neljandasse ringi ja Prantsusmaa lahtistel isegi poolfinaali, kus kaotas tulise kolmesetilise heitluse järel hilisemale võitjale, austraallanna Ashleigh Bartyle.

«Lõppude lõpuks usun, et temast saab suur tšempion. Just temasugustega tahavad liituda tippbrandid.»

6. juuni 2019. Amanda Anisimova on just alistanud Prantsusmaa lahtiste veerandfinaalis Simona Halepi. 
6. juuni 2019. Amanda Anisimova on just alistanud Prantsusmaa lahtiste veerandfinaalis Simona Halepi. Foto: CHARLES PLATIAU/Reuters/Scanpix
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles