Hiilgevormis Soome tippsprinter ei saanud sponsorlepingut: sotsiaalmeedias liiga vähe jälgijaid
Soome esisprinter Samuli Samuelsson tõestas, et tänapäeval ei piisa sportlasel vaid sellest, et ollakse edukas omal alal. Edukas peab olema ka sotsiaalmeedias.
Samuelsson jooksis eelmisel nädalal Jyväskyläs 100 meetri isiklikuks rekordiks 10,28. Soome rekordist jäi puudu vaid 0,07 sekundit. Kolmapäeval sai Soome välejalg Lahtis vastutuulega aja 10,40. Neljapäeval kirjutas Samuelsson oma Instagrami ja Facebooki kontodel, et headel resultaatidel pole sponsorite silmis mingit väärtust.
«Saatsin ühele firmale e-kirja, olen selle firma tooteid aastaid kasutanud ja küsisin kas oleks võimalik koostööd teha. Ettevõte teatas, et nad on valmis asja arutama, aga alles siis, kui mu Instgramikontol on vähemalt 10000 aktiivset jälgijat.»
25-aastane Samuelsson rääkis Iltasanomatele, et veel paarkümmend aastat tagasi oleks ettevõtted võidelnud õiguse eest spondeerida Soome kiireimat meest, kuid nüüd on asjad liikumas teises suunas.
Soomlasel on hetkel Instagramis ligi 3000 jälgijat. «Tundub, et praegu peaks sotsiaalmeedias olema väga aktiivne, aga mul ei ole selleks aega ja postituste tegemine ei ole minu jaoks loomulik tegevus. Kui varem sai sportlane pühenduda sportimisele, siis nüüd sõltub toetajate hulk sellest, millne atleet sotsiaalmeedias välja näeb,» rääkis Samuelsson.
Sprinterile sekundeeris Soome vasaraheitja Fredrik Fröberg: «Tänapäeval sponsoreeritakse sotsiaalmeediaproffe, kes vabal ajal pisut jooksevad ja hüppavad.»