T, 27.10.2020

VIDEO ⟩ KFC saatis legendaarse reklaamlause «puhkusele»: see ei sobinud praeguste oludega

Indoneesia KFC-des on kolonel Sandersitele maskid ette pandud.

FOTO: Zuma Press/Scanpix

Mullu Eestissegi jõudnud kiirtoidukett KFC lõpetas maailmakuulsa reklaamlause kasutamise, kuna see ei sobi praegu maailmas toimuvaga.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

KFC teatel lõpetatakse reklaamlause «Finger Lickin' Good» kasutamine, kuna see jätab koroonapandeemia valguses vale mulje, vahendas BBC.

Aastakümneid kasutatud slogan viitab, et KFC toit on nii maitsev, et sõrmedki tuleb pärast söömist puhtaks lakkuda. Sõrmede lakkumine avalikus söögikohas on aga viimane asi, mida pandeemia ajal teha tasuks.