KOROONARAHA ⟩ Briti tõsielustaarid teenisid pandeemia ajal sotsmeedias jahmatavaid summasid

Elu24
Copy
Tõsielusaadetes tuntuks saanud inglannad teenisid pandeemia ajal eeldatavasti reklaampostitustega suuri summasid.
Tõsielusaadetes tuntuks saanud inglannad teenisid pandeemia ajal eeldatavasti reklaampostitustega suuri summasid. Foto: Kuvatõmmis Instagramist / @louise.thompson

Paljud briti kaunitarid on saanud tuule tiibadesse rajudes tõsielusaadetes ning tänu sellele noppinud endale miljoneid fänne. Aga kui palju nad koroonaviiruse pandeemia ajal tänu oma kuulsusele sotsiaalmeedia reklaampostitustega teenisid?

Veebilehekülg Online Casinos pani hiljuti kokku nimekirja briti tõsielusaadetest, mille staaridel on Instagramis kõige enam lööki. Nimekirja tipus oli «Love island» («Armastuse saar»), mille staaridel on kokku ligi 124 miljonit fänni. Teisele kohale tuli kõigest 53 miljoni fänniga «Only way is Essex» staarid ja 49 miljoniga jäid kolmandaks tõsielusaates «Geordie shore» osalenud.

Nimekiri oli koostatud kõigi nii nais- kui meessoost osalejatest ning kuigi «Geordie shore» jäi üldarvestuses kolmandale kohale on selle kaunitarid, Charlotte Crosby (7 miljonit), Elettra Lamborghini (5,9 miljonit) ja Vicky Pattinson (4,6 miljonit), tõsielustaaride seas nimekirja tipus.

Ilmselgelt on tõsielustaaridel tänu miljonitele fännidele võimalik teha mitmeid reklaampostitusi ja nende pealt siis ohtralt raha teenida. Online Casino arvutaski huvi pärast kokku palju tõsielustaarid pandeemia ajal (alates 1. aprillist) viie kuu jooksul oma reklaampostitustega võisid teenida. Online Casino jälgis arvutusteks tõsielustaaride sotsiaalmeedia postitusi ning nende alla lisatud märksõnu (#ad ja #paidpromotion). 

Daily Star tõi välja kümme tõsielustaari ja need võimalikud summad, mis nad koroonaviiruse pandeemia ajal reklaampostitustega teenisid. Elu24 lisas iga kaunitari juurde ka ühe näite nende postitusest, millega nad miljonitele fännidele erinevaid tooteid reklaamivad... ja selle eest suuri summasid küsivad.

MARNIE SIMPSON

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Marnie♡ (@marns) on

Tõsielusaatega «Geordie shore» 2013. aastal liitunud Marnie Simpson teenis arvutuste kohaselt alates 1. aprillist ainuüksi reklaampostitusega 300 000 naela ehk ligi 330 000 eurot. 28-aastane Marnie, kellel on Instagramis 3,8 miljonit fänni ning teenib ühe postitusega veidi üle 23 000 euro. Praeguseks on ta tõsielusaatest lahkunud.

HOLLY HAGAN

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Holly Hagan (@hollygshore) on

Samuti «Geordie shore'ist» tuntud Holly Hagan (28) teenib ühe Instagrami postitusega ligi 19 500 eurot ja on pandeemia ajal tasku pannud umbes 291 000 eurot. Tal on Instagramis samuti 3,8 miljonit fänni.

VICKY PATTISON

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Vicky Pattison (@vickypattison) on

2011. aastal «Geordie shore'ist» tuntuks saanud Vicky Pattinsonil on Instagramis 4,6 miljonit fänni. Viimase üheksa aastaga on ta osalenud ka teistes tõsielusaadetes ning 31-aastane inglanna on pandeemia ajal sotsiaalmeedia postitustega teeninud üle 240 000 euro

MOLLY-MAE HAGUE

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by MOLLY-MAE (@mollymaehague) on

Briti «Armastuse saares» 2019. aastal osalenud Molly-Mae Hague'l oli juba enne saade sotsiaalmeedias palju jälgijaid. Tõsielusaade kasvatas 21-aastase neiu konto 4,3 miljoni fännini. Ühe Instagrami postituse eest küsib Molly-Mae üle 14 000 euro ning 1. aprillist on ta teeninud veidi üle 227 000 euro.

CHARLOTTE CROSBY

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Charlotte Letitia Crosby (@charlottegshore) on

Tõsielusarja «Celebrity Big Brother» oma hooaja võitnud Charlotte Crosby (30) on viimaste aastate jooksul teinud kaasa paljudes tõsielusaadetes. Sealhulgas oli ta viis aastat ka osa  tõsielusaatest «Geordie shore». Nõnda on ta endale Instagramis saanud koguni 7 miljonit fänni! Tema võib ühe Instagrami postituse eest saada ligi 13 000 eurot ja on pandeemia ajal teeninud üle 162 000 euro. Hiljuti avaldati, et Charlotte naaseb «Geordie shore'i» neli aastat pärast sellest lahkumist.

MILLIE MACKINTOSH

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Millie Mackintosh (@milliemackintosh) on

Esimeses viies «Made in Chelsea» tõsielusaates osalenud Millie Mackintoshist sai kiirest paljude fännide lemmik. 30-aastasel on Instagramis 1,4 miljonit fänni ja ta teenib ühe postitusega ligi 12 500 eurot. Alates 1. aprillist on ta teeninud sotsiaalmeedias umbes 130 000 eurot.

BINKY FELSTEAD

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BINKY FELSTEAD (@binkyfelstead) on

Samuti «Made in Chelsea» tõsielusaates osalenud Binky Felsteadil (30) on Instagramis 3,6 miljonit fänni. Ühe Instagrami postitusega teenib Binky 12 000 eurot ja on pandeemia ajal tasku pannud veidi üle 128 000 euro

FERNE MCCANN

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ferne (@fernemccann) on

«TOWIE» staar Ferne McCann (30) on sarnaselt Binkyle pandeemia ajal teeninud samuti veidi üle 128 000 euro. Pärast «TOWIE'st» lahkumist 2015. aastal on Fernie osalenud mitmes tõsielusaates ja saab ühe Instagrami postituse eest ligi 11 000 eurot. Tal on Instagramis 2,6 miljonit fänni.

LOUISE THOMPSON

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Louise Thompson (@louise.thompson) on

«Made in Chelsea» staaril Louise Thompsonil on Instagramis üle 3,2 miljoni fänni. Ta teenib ühe postitusega veidi alla 11 000 euro ja on pandeemia ajal postitatud sisu eest saanud 99 000 eurot. 30-aastane Louuise sattus 2018. aastal skandaali, kuna ta ei täpsustanud oma fännidele, et tema Instagrami-lugu oli reklaampostitus.

GEMMA COLLINS

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gemma Collins (@gemmacollins1) on

Juba üle kümne aasta briti telemaastikul fänne kogunud Gemma Collins sai tuntuks tõsielusaates «TOWIE». 39-aastane on osalenud mitmetes teistes tõsielusaadetes ning kogunud Instagramis üle 2 miljoni fänni. Ühe reklaampostituse eest küsib Gemma Instagramis 11 000 eurot. Pandeemia ajal teenis naine ligi 88 000 eurot.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles