L, 6.03.2021
Nike

Kainestumaja grupijuhist sõprusehoidjani: Eesti värbajad värvi kokku ei hoia, et lihtsaid töökohti isuäratavaks muuta!

2009. aastal osales humorist Mart Juur Tallinna kainestusmaja avamisel, mille rajamisse ta ka isiklikult panustas. Kujutame nüüd ette, kuidas ta sobiks sama asutuse grupijuhiks.

FOTO: MIHKEL MARIPUU/PM/SCANPIX BALTICS

Enam-vähem kõik kogemustega värbajad teavad öelda, kuidas koostada väljapaistev CV. Paraku seda, milline töökuulutus äratab huvi isegi tööd mitte otsivates inimestes, paistavad teadvat vaid nutikamatest nutikamad. 

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Kõige esimene asi, mida me veebilehtedel nagu CV-Online ja CV-Keskus töökuulutusi sirvides näeme on ametinimetus. Seega, ükskõik kui värviline ja humoorikas ettevõtte töökuulutus selle avades ka poleks, vähendab ebaatraktiivne ja igav ametinimetus tõenäosust, et potentsiaalne töötaja selle üldse avab. See on ka põhjus, miks mõned värbajad on hakanud juba ammuteada ametikohtadele uusi ja värvikamaid sünonüüme leiutama.

Heal lapsel mitu nime