VIDEOD ⟩ Super Bowli eel: kergitame katet maailma kõige kallimatelt reklaamidelt!

Elu24
Copy
Kuvatõmmis Ameerika toidulleri Doordashi reklaamist.
Kuvatõmmis Ameerika toidulleri Doordashi reklaamist. Foto: Kuvatõmmis/Youtube

Eeloleval pühapäeval, 7. veebruaril toimub Tampas USA spordi suursündmus –Ameerika jalgpalli profiliiga NFLi finaalmatš Super Bowl LV. Kuid sel meelelahutuslikul tippüritusel on ka äriline külg. Nimelt näidatakse matši teleülekande pauside ajal maailma kõige kallimaid reklaame. 

Esimest korda Super Bowli ajaloos peetakse finaal ühe finalisti koduväljakul: Tampa Bay Buccaneers võõrustab Floridas Tampas tiitlikaitsjat Kansas City Chiefs.

Vaade Raymond James Stadiumile linnulennult Tampas Floridas.
Vaade Raymond James Stadiumile linnulennult Tampas Floridas. Foto: Mike Ehrmann/AFP/Scanpix

Teleülekande õigused on meediakompaniil ViacomCBS, mis pidi näitama Super Bowli telepildis järgmisel aastal. Kuigi 2021. aasta Super Bowli teleõigused kuulusid esialgu NBCile, otsustasid meediahiiud teha vahetuse. Nüüd näitab NBC 2022. aastal USAs nii Super Bowli kui ka taliolümpiamänge.

Cheetose 2021. aasta reklaamis esinevad Mila Kunis, Ashton Kutcher ja Shaggy. Reklaamis kõlab Shaggy 20 aasta tagune hitt «It wasn't me».

30-sekundilise telereklaami näitamise eest NFLi mängu ajal küsib CBS 5,5 miljonit dollarit. Mõni ettevõte on teinud varem reklaami spetsiaalselt Super Bowli jaoks.

Käesoleval aastal pole selliseid klippe väga palju. Samas ilmuvad ürituse ajal ekraanile kindlasti tuntud kaubamärkide värskeimad reklaamid.

Pringles. Ookeanis ulbib kosmosesüstik astronautidega. Mööduva laeva meeskond ei rutta neid päästma, sest nad on liiga hõivatud krõpsude degusteerimisega.

Tide. Sürrealistlik reklaam, milles USAs ülipopulaarse teleseriaali Seinfeldi näitleja Jason Alexanderi pusal olev nägu pidevalt määrdub. 

Anhauser-Busch. 37 aastat on Budweiseri õllereklaam olnud teleõhtu üheks naelaks. See aasta teatas aga Budweiseri emafirma Anhauser-Busch, et loobub kaubamärgi reklaamimisest Super Bowli ajal. Selleks mõeldud raha kulutatakse üldise teadlikkuse tõstmisele Covid-19 vaktsineerimise vajadusest.

Coors. Coors Light ei näita seda reklaami siiski Super Bowli ajal, vaid käivitab kampaania juba 3. veebruaril. Klipis on oluline roll psühholoogil ja uneteadlasel, kes aitab teaduslikus eksperimendis osalevatel inimestel unes oma lemmikõlut näha.

Lõpetuseks kiire pilguheit humoorikamatele Super Bowli ajal eetris olnud reklaamidele:

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles